29/7-11

Nuuu så ska jag äntligen ut, här är lite bilder som jag tog precis! Vi hörs!

Just nu

Nu ska Cecilia hem .. Vi satt och spelade Goldminer i typ en timma eller något, fett kul! Tror det blir sängen för min del nu, vi hörs imorgon!

25/7-11

Hej bloggen och alla människor som är vakna! Gårdagen var lite .. Nja, ska kanske inte ta det här men gud va kul jag hade! Sitter förövrigt hemma hos Hanin, är bajsenödig .. Ska nog ta och bajsa snart! Vi hörs senare, kram! :D

One more picture


Just nu


Written in the stars


22/7-11

Hej allihopa! Sovit gott? Det har i alla fall inte jag gjort .. Snart måste man in i duschen för senare blir det lite shopping och efter det blir det födelsedags firande! Juste, bilder från Kroatien och Bosnien, jag har inte överfört alla bilder än, men dom som jag har överfört finns på min Facebook! :D

21/7-11

Äntligen internet! Nu sitter jag i Tyskland hos min faster, ska stanna här i en dag till sedan Sverige, som jag har längtat! Måste även säga att jag stör mig på invandrare som leker svenskar? Hallå eller? Följer en tjejs blogg, nämner inga namn men hon är ju invandrare, men försöker vara riktigt svensk? Haha, pinsamt, va er själva istället, man vinner alltid med det! Vi hörs senare eller imorgon, kisses!

Best think I never had