One Direction - What makes you beautiful


19/8-11

Nemen tjenare! Statistiken går upp och ner, ska jag ta det som att det går bra eller dåligt? Haha, jag har så tråkigt liv, det är så sorgligt. Satt till klockan fyra på natten och kollade på Vänner, önska att jag var med dom alltså, bästa serien! Ska nog inte göra någonting idag faktiskt på grund av vädret, regnar som fan. Vi kommer absolut höras senare! Kram! :D

Gina - Räddare i nöden

Bara ett par vanliga leggins! Behövs verkligen för dom långa dagarna i skolan då man inte orkar gå i jeans, great! :D

16/8-11

Har tagit en liten paus från bloggen! Varför? Jo, jag har ingenting att skriva eftersom mitt liv inte är så kul som Kenzas eller Kissies eller Missies eller Tissies .. I alla fall, hade tänkt komma tillbaka snart, kanske imorgon eller på torsdag. Ni är världsbäst, ta hand om varandra! Bamse kramar från Ana-Maria! ♥

So let me be and I set you free


Don't hate me cause' I'm beautiful


9/8-11


Två bilder från Kroatien, tagna av Ana

Hejsan! Kom precis, inte direkt nu men för någon timma sedan. Har varit med Hanin och Merita, vi hade kul ute i skolan med kortspel och fotografi! Bilder kommer upp och även dagens outfit. Många har tittat in idag, välkomna säger jag då haha! Ni kan gärna följa bloggen på Bloglovin.

+++