Back from school

Kul man har i skolan ..

Summer 2010

Gammal bild från 2010! :D

How could you be so heartless?


Dagens

Jag och min lilla penis ..

Monki wanties


New in

Från H&M!

Goin' Bananas


I'm walking on sunshine

Är det bara jag eller liknar tröjan en igelkott? Haha .. Precis fixat mig och ska vara med Hanin nu, kram! :D

Just nu


Skjorta, kavaj och röda byxor


Videoinlägg


Just nu


9/4-11


Dagens

Varit ute med Emma hela dagen och fotat lite! Nu väntar jag på Hanin, ska sova över! :D

Can't live without you

I just sit here
Waiting for you to call
And then I wonder
If your even calling at all
So many thoughts in my mind
Wishing you could be here all the time
Cause I’m lost without you
And I can’t just doubt you
And it’s everything about you
I just can't live without you

Never say never

Underbart väder ute! Gick ut runt fem och kände varm vind, sommaren närmar sig .. :D Nu sitter jag med matte boken uppe och Justin Bieber på högsta nivå.

Ear cuff a lá Ana

Nu snackar vi riktigt grymma grejer här! Fixade en riktigt snygg ear cuff, billigt och bra för miljön. Gör så här; Ta ett häfte, matte häfte eller svenska häfte, spelar ingen roll! Bara den har metall skit, ja ni förstår sådana runda ringar så att häftet sitter ihop. Riv det i två delar, sätt fast det runt örat och du har gjort en otroligt snygg ear cuff. Fattar inte att jag ens gjorde ett inlägg om skrivboks ear cuff ..

Fuck Forever21

HRFODLFDWIHSFOEWHOIFS JAG VILLE JU HA DOM HÄR! :(